Mitt träningsschema!

Sedan några veckor tillbaka har jag kört på ett träningschema från bodybuilding.com mer specifikt ett schema från bodybuildern : Steve Cook. Schemat heter Big Man on campus och är ett schema med detta upplägget:
 

Bröst, triceps, mage

Rygg,biceps, vader

Vila

Ben, mage

Axlar, Vader

Vila

Vila

Sedan börjar veckan om!

Schema måste jag säga har gett bra effekt och jag rekommenderar det starkt. Ni kan kolla in på hemsidan för att hitta information angående det här. Jag lägger även in videon här under som är en trailer för själva programmet.
Under veckan kommer jag att lägga in lite videor samt hur varje dag ser ut för mig och jag hoppas att ni kommer finna läsningen intressant! Som alltid ha en fortsatt bra dag!
Träning | biff, bodybuilding, dag, hälsa, träning | |
Upp